Πολιτικές επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την επιχείρηση για την άμεση αντικατάσταση ή επιδιόρθωσή του. Η συσκευασία των προϊόντων κατά την αποστολή τους γίνεται με τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται η καλή τους κατάσταση κατά την μεταφορά τους.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Όλες οι παραγγελιές μας ελέγχονται δυο φορές πριν από την αποστολή τους. Σε περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, από δικό μας λάθος, ο  πελάτης ενημερώνει την εταιρία μας εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε, για έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των λάθος προϊόντων από την εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα,  ισχύουν τα ακόλουθα:

Ενημέρωση της εταιρίας μας για την επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος, που θα πρέπει να συνοδεύεται με Δελτίο Αποστολής του επαγγελματία πελάτη και πλήρη τη συσκευασία του. Εάν δεν υπάρχει ενημέρωση από τον πελάτη προς την εταιρία μας, τότε  η εταιρία μας δεν μπορεί να κάνει αποδοχή και παραλαβή των προϊόντων και τα προϊόντα θα επιστρέψουν στον πελάτη.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του,  για την ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται  ή αντικατάσταση του προϊόντος, με το ίδιο ή άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή τότε η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων .

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου ή απόδειξης αγοράς. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον και εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα εμπορεύματα, αλλά θα πρέπει να συμπληρώσετε το υπόδειγμα δελτίου υπαναχώρησης , με το οποίο μπορείτε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 30 ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή. Εάν αυτό διαπιστωθεί μετά από έλεγχο του προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στο αποστολέα με δική του χρέωση.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών , που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.  Σε περίπτωση που το προϊόν ή το σύνολο της παραγγελίας που θα επιστρέψετε συνοδευόταν από οποιοδήποτε δωρεάν, χωρίς χρέωση προϊόν, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση τους.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2310 866 622, είτε μέσω e-mail στο [email protected]zidagroup.gr



active³ 5.3 · IPS κατασκευή E-shop · Όροι χρήσης